Qui Som

Ariadna

És una associació cultural sense ànim de lucre, fundada el 1996 com a suport a la creació dels joves a la ciutat de Tarragona. Compta amb 21 socis. El que primer va ser un grup d’amics es va anar consolidant com a vehicle per a la creació de programacions estables en cinema, música, literatura i arts visuals obertes a tota la ciutat (2003 – 2009) fins que a partir de 2010 vam fer un gir cap a l’art i la cultura compromesa amb la transformació social, sobretot en els barris populars de la ciutat.
Abordem aquest repte des de diversos projectes en procés, que impliquin una immersió dels artistes al territori i l’ús de les diverses disciplines artístiques com a reveladores de la creativitat i l’esperit crític de la ciutadania, especialment del jovent.
Les obres artístiques es realitzen des de la reflexió, amb la voluntat de què una vegada arriben al públic l’interpel·li i provoqui una altre reflexió, sense oblidar en cap moment la qualitat de l’obra en la seva dimensió d’art contemporani.

qui som

Nani Blasco

Gestió cultural

Arnau Peña

President i audiovisuals

Ion Martínez

Tresorer i productor musical

Anna Fonoll

Antropòloga i col·laboradora científica i audiovisual

Josep Eduard Príncep

Cinèfil i fundador d’Ariadna

Roc Arola

Historiador i primer president d’Ariadna.

Xavier Trobat

Artista visual, escriptor i arquitecte.

Ignasi Papell

Poeta i fundador d’Adiadna

Tomàs Palomar

Cinèfil, casteller i soci d’Ariadna